piątek, 20 marca 2015

Wiosna ♥




Zapewne każdy z Was z utęsknieniem czekał na wiosnę. Dla mnie jest to czas na zmiany, głównie te  wewnętrzne. Słońce za oknem  napędza do działania i pozwala zapomnieć o smutkach. Dobrze wpływa na nasze samopoczucie, a także pozwala pozytywnie myśleć o przyszłości :) Nie ma co się zamartwiać i przejmować na zapas. Kłopoty są chwilowe i prędzej czy później miną. Tak jak pisałam na moim drugim blogu: trzeba cieszyć się z małych rzeczy :). Tak więc apeluje: DUŻO UŚMIECHU I RADOŚCI Z ŻYCIA ! ;-)

 

POZDRAWIAM I ŚCISKAM WAS GORĄCO,

do usłyszenia :)

4 komentarze:

  1. Również bardzo cieszę się z nadejścia wiosny. Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam wiosnę, działa na mnie bardzo motywująco, ale póki co to jeszcze się nie cieszę, bo za oknem deszcz i mam tak mieć przez cały następny tydzień... :( przynajmniej Twoje piękne słoneczne zdjęcie przywołuje wiosnę :)

    http://ualwayslooksocute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna pozwala nam się obudzić, zawsze wtedy chce się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOcham wiosnę ale jeszcze bardziej lato :)

    OdpowiedzUsuń